W dwuetapowej akcji konsumenckiej CZYTELNICY Zabawkatora wyłonili NAJLEPSZE SKLEPY, w których robią zakupy dla swoich dzieci. Najczęstszymi uzasadnieniami dla ich wyboru był asortyment, jakość obsługi, szybkość wysyłki. Do akcji zgłosiliście ponad 80 (!) sklepów. Wy – rodzice, nauczyciele, klienci, pasjonaci.
NA CZYM POLEGAŁA PIERWSZA AKCJA KONSUMENCKA ZABAWKATORA?
Pierwszy etap polegał na tym, że Czytelnicy Zabawkatora zgłaszali swoje sprawdzone i ulubione sklepy z asortymentem dziecięcym – zabawki, gadżety, gry, książki – czyli pokrywającym się z tematyką bloga. Zgłosiliście ponad 80 sklepów!
Te z największą ilością głosów przeszły do następnego etapu. Planowałam, że będzie ich 10, ale przeszło 11, a to dlatego, bo nie pomyślałam wcześniej, że będziecie zgłaszać księgarnie. To oczywiście było najmilsze zaskoczenie i dlatego w przyszłym roku postanowiłam zrobić oddzielną kategorię dla księgarni.
W drugim etapie mogliście oddać swoje głosy (maksymalnie trzy) na najlepsze sklepy z listy finałowej. Po tygodniowym głosowaniu, wyłoniła się pierwsza piątka (+ jedna księgarnia), która otrzymała rekomendacje 2015 „TU KUPUJĘ”.
DLACZEGO TAKA AKCJA JEST WAŻNA DLA NAS, KLIENTÓW, ALE TEŻ DLA SKLEPÓW?
Dzisiejszy świat z e-sprzedażą pozwala nam znajdować produkty, o których istnieniu dekadę temu, nie mielibyśmy nawet pojęcia. W dodatku, jako klienci, możemy dzielić się informacjami o wartościowych rzeczach i sklepach. I odwrotnie – możemy się wzajemnie ostrzegać przed nieuczciwymi handlowcami. Taka wymiana doświadczeń jest szczególnie ważna podczas kupowania wirtualnego, ponieważ dotyczy produktów, których nie mogliśmy dotknąć i ocenić osobiście, od ludzi, z którymi nie rozmawialiśmy „twarzą w twarz”, a jednak musimy im zaufać.
Nigdy nie zajmowałam się tematem e-marketingu, ale myślę, że już w niedalekiej przyszłości to właśnie opinie nasze, klientów, będą decydującym głosem dla innych odbiorców – co i gdzie warto kupić. A to oznacza, że sklepy bardziej niż kiedykolwiek wcześniej będą potrzebowały sygnałów płynących od klientów, od nas.
Dlatego jeszcze raz dziękuję Wam za zaangażowanie i podzielenie się swoimi opiniami. W ten sposób rodzice, którzy dopiero raczkują w gąszczu internetowego e-handlu, dostali od Was gotowca z adresami, który prawdopodobnie pozwoli im uniknąć zakupowych rozczarowań i poczucia straty pieniędzy. A sklepy, za którymi też stoją ludzie, dostali od Was wyraźny sygnał, że zmierzają w dobrym kierunku a ich starania mają sens.
Ze swojej strony, jako organizatora akcji, ale też Mamy – wielbicielki mądrych rzeczy dla dzieci – dziękuję za wskazanie mi kilkudziesięciu (!) ciekawych miejsc w internecie, których do tej pory nie znałam.
Wielkie podziękowania dla Eli Olszewskiej, czyli naszej Pani od Plastyki, za piękny znaczek akcji i dla Kasi Jacobson za mema „Grzyby” dla uczestników.
(MIEJSCE NA FAMFARY)
REKOMENDACJE CZYTELNIKÓW ZABAWKATORA 2015 OTRZYMAŁY SKLEPY:
(Jeśli chcecie któryś odwiedzić wystarczy kliknąć w zdjęcie)
W DZIESIĄTCE FINAŁOWYCH SKLEPÓW ZNALAZŁY SIĘ RÓWNIEŻ:
EKO MALUCH, KRA-KRA, LIDIBRII, KRAINA ZABAWEK, NEFERE DZIECIĘCE INSPIRACJE.
PS. Przyznam, że sama nie znam wszystkich sklepów z nagrodzonej listy, ale każdy dokładnie obejrzałam przed podaniem wyników, a poza tym UFAM WASZYM WYBOROM.
ha to jakies małe sklepiki z niezbyt szeroką ofertą, absolutnie nie mozna pomijać w takich rankingach wiekszych sklepów jak fabrykawafelkow.com czy 4kidspoint.pl
szkoda ze ich zabrakło:)dzieki za ranking
Fabryka wafelków była wyróżniona w ubiegłym roku z tego co pamiętam, w tym Czytelnicy zdecydowali inaczej 🙂 Ściskam 🙂